2013. február 17., vasárnap

1. - Ki vagy te?

Niall benyitott a házba.Már nagyon vártam,és amint bejött,rögtön a nyakába ugrottam.
-Hé - hé !Mindjárt felesünk!Amúgy is...ki vagy te? - kérdezte.
-Nem emlékszel rám? - na szép , mindjárt sírok.
-Nem.. - mondta,nekem meg mintha ezer kést döftek volna a szívembe.Persze a könnyeim versenybe szálltak,hogy ki ér le előbb.
-Lana vagyok. Lana,a húgod. - mondtam,majd a szobámba rohantam,és bezártam az ajtót.Zokogásban törtem ki.
Niall beszólt a szobámba.
-Hé,Lana nyugi csak szívattalak. - mondta.Felháborodtam.Na szép,megint dührohamom lesz.Kirontottam.
-Mi az,hogy nyugi?Ha?Tudod hogy esik,ha?? - belevertem a falba,és összetörtem egy képet.Bátyuskám arcáról lehervadt a mosoly,és lefogta a kezem.
-Lana Lana hé!Mi a bajod? - nézett rám aggodalmasan.Elkezdtem rázkódni,és önszántamból leültem a földre.Tudtam hogy pánikrohamom lesz.Az elmúlt években (miután betörtek hozzám) szorongásban szenvedek...
Miután egy teljes képszakadás után feleszméltem,öt riadt szempár nézett velem farkasszemet.
-Ez mi volt? - kérdezte Niall inkább magától,mint tőlem.
-Pánikroham...mióta betörtek a házamba , rendszeres.Az orvos is csak egy rohadt tablettát adott. - vontam meg a vállam nyugodtan.
-Mióta megy ez? - mondta Louis azt hiszem...
-Másfél éve. - állok fel.
-Miért nem szóltál? - szűkítette össze a szemeit bátyóka.
-Nem akartalak zavarni. - tettem karba a kezeim.
-És.. - kezdte volna Harry,de félbeszakítottam.
-Mi ez,vallatás? - hangomban maró gúny.
-Nem..én  csak.. - hebegett.
-Nyugi van, nem baj.Árad az energia..Mély levegő.. - hülyítettem.
-Mi van? - nézett rám hülyén.
-Hülyítelek- nevetem el magam.
-Jaa...

***
-Felelsz vagy Mersz! - mondta Harry. Ki más?
Ő is kezdte.Kinél állt meg az üveg?Nálam.
-Felelek! - mondtam.
-Akkor..Tetszik valaki a bandából? - húzogatta a szemöldökét.
-Nem. - válaszoltam fapofával.
Pörgettem,.....Zayn.
-Na Malik.Felesz avagy Mersz? - néztem rá a lehető legkomolyabban.
-Mi ez a Malik? - kérdezte.Csak megvontam a vállam. - Amúgy merek.
-Smárolj le akárkit aki nem én vagyok a körből. - mosolyogtam diadalittasan.
Zayn pedig lesmárolta.....Louist. Ez furcsa volt.Zayn pörgetett és kinél állt meg?Nálam...
-Na,felelsz vagy mersz? - kérdezte kaján vigyorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése