2013. július 4., csütörtök

4. - Az Ellen Show

- Amúgy tényleg nem láttatok még SOHA?? - ámultam el most én.
- Nem. - rázták a fejüket. Ijesztő...
- Akkor most megismertek! - rángattam az első két kezem ügyébe akadó fiút.. Zaynt és Liamet.  
- You stole rock n' roll, gave us rockabilly cheese... - énekeltem az egyik kedvenc részemet az Epic Rap Battles of History Elvis Presley vs Michael Jackson  - ból (aki nem ismer írja be YouTubba, nagyon ismert.  - szerk. megj.).
- I stole from Black Culture, why are you offended? - folytattam mosolyogva. 
- Öööö.. ez mi? Az egyik dalod?- értetlenkedtek. 
- Nem igaz hogy nem ismeritek ezt!! :O - tátottam el a szám.
- Nem.. - motyogtak.
- Ez sem ismerős? Cool mustache, Wario, try messin' with a mad monk you'll be sorry yo how many dictators does it take to turn an empire into a union of ruinous states? It's a disgrace what you did to your own people....   -  folytattam egy másikat. Csak a fejüket rázták.
- No Way!! - csodálkoztam el még jobban, majd levegő után kapkodva Chilly - a laptopom - után nyúltam. Először az ERBoH - t mutattam meg nekik, aztán magamat. Az Ellen Show az egyik kedvencem. 

- Lana, a híres YouTube sztár! - kiált Ellen.
Mosolyogva besétálok, és elfoglalom  a helyemet a finom érintése selyem fotelban. 
-Hogy vagy, drága Lana? - néz rám a rövid hajú nő tipikus mosolyával.
- Nagyszerűen, kirobbanó boldogsággal tölt el az elért feliratkozók száma és a sok pozitív komment. Nagyon aranyosak, még a fandomjukat is elnevezték, Lanators - nak. - vigyorgok.
- És a negatív hozzászólások? - komolyodik el.
- Az utálkozók csak irigyek, nem értik, hogy ők miért nem érdemlik ezt ki, amit én vagy például a One Direction. Sajnos a túlságosan elfogult emberek közveszélyesnek is nyilváníthatók. Engem mondjuk tegnap is megtámadott egy lány, kicsavarta a kezem és rettentően fájdalmasan összekarmolt. Egy férfi szedte le rólam, köszönöm itt is Jon! - nevetek.
- Ugye ez nem komoly? - les rám aggódva.
- De, ez halálosan komoly. A lány utána elrohant, mindenféle csúnya és cenzúrázandó szavakkal illetve engem, és bosszút esküdözött... - megborzongok a gondolatra.
- Na de most, láthatnánk egy kis előadást? Hogy tudsz rappelni? - kuncog.
-Láthattok,és elég jól! - kacagok, majd a színpadhoz sétálva az ERBoH Marylin Monroe vs. Cleopatra - ba kezdek. 

A fiúk ámulva nézik a felvételt.
- Tényleg megtámadtak? - kérdezte Louis.
- Ez mi az arcomon? - mutattam felé jobb arcom.  Négy 10 centis karmolásnyom díszelgett rajta.
- Mutasd a saját videóidat is!! - kiáltották.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése