2013. augusztus 15., csütörtök

5. - Karla

Megmutattam nekik az összes videómat. A Rómeó és Júlia előadásom a favoritom.. :)
Csöngettek ezért az ajtóhoz rohantam.
-Karlaaa! - kiáltottam, mire a fiúk is kijöttek. Karla odaköszönt, ami nem érintett meg nagyon, ő mindenkivel ilyen.
-Szió! Azért jöttem, hogy felvegyük az új covert! A Die In Your Arms jön!! - vigyorgott. - Karla vagyok srácok.
Berontottunk a stúdióba. A fiúk utánunk jöttek és elcsodálkoztak.
- Ez mióta van itt? - motyogta Niall.
- Egy éve. - mosolyogtam.
Beálltam a mikrofon mögé. A zene elindult. Én is olyan Ariana Grande stílusban énekeltem,hiszen ő a példaképem. :)
If I could just die in your arms, I wouldn't mind, cuz everytime you touch me I just die in your arms, oh, it feels so right...
Végigénekeltem, majd meghallottam Karlat.
- Nagyszerű, nagyszerű! Gyönyörűen énekelted, tökéletes! - mosolygott és pattogott.
- Akkor megyünk enni? - kérdeztem cukin.
- Persze. Nando's? - sandított rám. Olyan 'szórakozolvelemhátperszehogyanandosbamegyünkhogylehetszilyennagyonhülyeottvanalegjobbkaja'    fejjel néztem rá.
-Jó, ez a 'szórakozolvelemhátperszehogyanandosbamegyünkhogylehetszilyennagyonhülyeottvanalegjobbkaja'     fejed... - mosolygott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése